سلامت باش

سرکه سیب در واقع یک ماده سازنده قوی است که به خاطر داشتن خواص دارویی اش قرن‌ ها مورد احترام بوده‌ و تحقیقات نشان می ‌دهد که سرکه سیب می تواند به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کند و پس از آن، چربی سوزی را افزایش داده تا کاهش وزن پایدار را ترویج نماید.
رژیم غذایی سرکه سیب چیست؟
با بسیاری از فواید مثبت سرکه سیب و مقایسه وزن قبل و بعد از استفاده از این ماده در رژیم غذایی ممکن است تعجب کنید که این برنامه رژیم غذایی شامل چیست و چگونه می ‌تواند بر سلامتی شما تاثیر بگذارد.
همانطور که از اسمش پیداست، سرکه سیب یکی از اجزای کلیدی برنامه رژیم لاغری سرکه سیب است. سرکه سیب نوعی سرکه است که از آب سیبی که تخمیر شده و منجر به یک محصول نهایی شده‌ که کالری و قند کمتری دارد و سرشار از پروبیوتیک ها و آنزیم ‌های سالم است، گرفته شده‌ است.
چندین نسخه متفاوت از رژیم غذایی سرکه سیب وجود دارد، اما این یک مفهوم بسیار ساده است که شامل مصرف ۱ – ۲ قاشق سوپ خوری سرکه سیب قبل و یا با هر وعده غذایی است. نه تنها این می ‌تواند شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد ، بلکه برخی ادعا می ‌کنند که می‌ تواند متابولیسم را افزایش دهد، سوزاندن چربی را افزایش دهد و سطح قند خون را ثابت نگه دارد تا گرسنگی را به حداقل برساند.
انواع دیگر رژیم غذایی نیز وجود دارند که بسیاری از آن ‌ها سرکه سیب را با مواد دیگری که برای کاهش وزن استفاده می‌ شود، به همراه دارند. برای مثال، برخی پیشنهاد می ‌کنند که رژیم غذایی سرکه سیب با گارسینیا کامبوجیا (Garcinia Cambogia)، یک نوع گیاه گرمسیری که دارای اثرات کاهش اشتها و جلوگیری از افزایش وزن است همراه شود.
در رژیم سرکه سیب و گارسینیا کامبوجیا، این دو با هم در تلاش برای تقویت نتایج و تسریع کاهش وزن به کار می ‌روند. در همین حال، می توان از رژیم سرکه سیب و عسل استفاده کرد، به این صورت که سرکه سیب با عسل مخلوط می‌ شود و قبل از غذا مصرف می ‌شود.